Tuesday, March 31, 2009

gold coast part-4 SURFER PARADISE!

cerita yang di peram lagi.. :D


JOM TENGOK!!

ape yang ade di sekitar hotel kami.. di sekitar Courtyard Marriot, Surfer Paradise..

** hotel kami betul2 sebelah dengan Hard Rock Cafe, dari balkoni boleh nampk laut.. ermm sungguh nyaman..
Seronok berguling di atas katil sambil tgk view laut yang indah.. sorang2 lak 2.. kire meromantikkan diri sendri r..
Tido malam lak, aku mmg sengaja buka sliding door.. kasi angin laut masuk.. fuyoo.. best 2..!
Lepas dinner je kami berkumpul.. lepak kat bilik aku.. dengan ditemani maggie dan milo kami belasah aje.. huhuhu.. padahal masing2 da dinner. n sambil2 tu gak berkongsi ape je cerita yang terlintas di pikiran.. indahnyee waktu 2..Xpayah nak pikir masalah kerja.. enjoynye! ;D


p/s: acctually milo xlepas nk bwk masuk aussie, (sebab ianya barangan tenusu okeyy) tp xtau kenapa hari tu je .. n dengan customer tu je.. org imigresen tu buat xnampak.... :D

** gambar kami yang beramai-ramai 2.. kat kedai yang jual souvenir.. depa 2 malaysian chinese.. of coz la harge buleh 'kautim'



** theo's kebab.. antara kedai2 kebab dan kedai makanan halal yang terdapat di Surfers Paradise. kebab dia memang besar.. xabes klu makan sorang.. tapi klu time tu korang kebulur.. memang kompom finish.. sambil menjilat jari..!!

**ni dia surfers paradise beach di waktu malam.. cewahh.. aku sendri pon xsanggup nak tgk gmbr poyo aku tue...

hahahah..
p/s: credit to unofficial photographer: Mr. Nizar.. (lihat muka dia yang pegang bnyk2 brg kt atas 2..) bnyk gler dia shopping.. siap cuak takut terlebih berat.. huhuhu.. sempt lagi aku kutuk dia.. jgn marah naaa! :D


--ada lagi crite yang aku peram, tunggu na....--

2 comments:

Dina said...

Hik hik!
Cam kenaaaal je tempat ni..
Seperti pernah ku lihat tapi di mana ya?

;P

acha rusydin said...

hehehe.. cm kenal ehh?
pernah berguling2 dipantai ni kan? :D
windu nak gi sana lagi..