Sunday, October 25, 2009

i miss her.. i do miss her..

last nite..

lama kami berYM.. windu sgt sbb lama xjumpe..
perasaan kami bercampur baur..

tunggu masa untuk dilepaskan... diluahkan segala rasa..

permulaan cerita.. rasa seperti dingin saje..
owh.. harus ke nk cite or just keep it for myself.. but bile di korek2..
akhirnye.. terluah semua..

winduuunyee nk buat aksi giler2.. citer menda yang ntah ape2.. kadang2 langsung xmasuk dek akal.. tp itu la kami.. sentiasa happy go lucky!!

ko ingat lagi x masa kite sesame guling2 atas katil Aja nyanyi lagu wahsini.. walaupon lagu 2 xrupa cm wahida.. tapi kita goreng gak.. ekekeke..


masih segar dlm ingatan waktu kita mula2 berkenalan di Teknik Temerloh.. taun 2000.. da 9 taun kita kawan kan.. lamanye.. dan tuanyee kite..

di kesempatan ini aku mohon maaf atas segala kekhilafan diri.. maaf xdapat penuhi janji2..

walau da abes raye aidilfitri.. memang ku simpan ini untuk raye haji..

walau ape pon yg terjadi.. walau ajal menjemput diri..

kau tetap kawan terbaik yang pernah aku miliki..




my bff Zuraida Binti Said a.k.a ju-are

semoga tercapai cita2 mu!! engineer to b!
yippie! big clap!

p/s: aku doakan semoga hang bertemu jodoh ngn Azam.. nnt leh join da club.. bahase klate mu.. da kire ok la.. cuma kena asah skit je lg.. :D

ingat ju-are.. kita punya keluarga yang bahagia, kite syg kt mak abah kite.. bahagiakan mereka selagi kita bernafas... dan ingatlah bahawa Allah sentiasa ada bersama-sama kita..

dengar lagu, anak soleh dendangan kumpulan rabbani tau..


akan ku kenang dirimu dalam doa ku..

loves,
kawan mu (popo)

5 comments:

^zurasaid^ said...

owh..terharunya aku,bile n3 hg kali ni story ttg diriku.lagu wahsini mmg dedicate utk hg popo..sguh syahdu tatkala kt sm2 mendendangkan lgu tu walaupn jauh terpesong lirik lg t'sbut nmun muzik rentak & irama ttp sm.hg mst lp sajak dlm lagu teman sejati (brothers)???haha bile dikenang sml klako gile.
popo..i lebiu so much..

^zurasaid^ said...

tenkiu popo..syahdu aku bc n3 hg kali nih..
miss u too..lebiu so much.
wahsini tu dedicate 4 u..org lain xble gubah lg tu selain aku je..sajak lagu teman sejati(brothers) masih kah kau ingat?
hahahah...terketa2 tatkala aku cb menyampaikn sajak tersebut ketika itew..papepn..popo hg mmg best,aku doa kn hg berjaya dlm hdp n bahagia bersama aoyoi yg smart lg pemalu itew.

acha rusydin said...

hahaha.. aku pon xsangka hang boleh berani pi baca sajak teman sejati time nasyid tue..

paling lawak masa kita kt dorm, dok berkumpul ramai2.. tengah malam lak tue.. masing2 dok citer menda yg seram.. mase tu bulu roma, bulu tengkok sume da tercacak.. alik2 sape ntah yang pi lepas bom atom.. perhh bau dia.. smpi la aku xle lupe!! busooook siot!!

hahaha.. tapi tu la kenangan terindah dorm TC102!

acha rusydin said...

weh.. aku agak xboleh blah statement ang.. 'ayoi yg smart dan pemalu!!'
sungguh gelis ketiak kueee!! ekekekek!

^zurasaid^ said...

mmg die pemalu la..sbb tu die byk sengeh dr bercakap..haha
gas pemedih hidung tu mmg biasa d lepaskan.bau die ala2 manje gitu...syahdu je bile sedut sikit demi sikit.
nxt time kt try dok selubung dlm 1 selimut pastu lps slow2 gas pemedih hidung tu..huh,mmg besh baunye sbb berkepap.