Thursday, November 5, 2009

aku yang emo dan trauma

lately ni aku cm sedih je..

emo lebih plak.. xtau nape.. touching xpasal2

aku kena cirit-birit + muntah2.. mak xde pon dtg belai2 aku.. sedih weiii..
aku ni mmg agak sadis skit r.. klu org demam ke sakit ke mmg aku akn take care dia.. tp bile aku sakit.. sakit la kau sendiri2.. tapi harus ke nk emo.. benda kecik kot.. gedik lebih nk kena belai2 bagai..

keje kt opis menimbun of coz la emo..

kadang2 rasa cm xtau cm ne motivate diri sendiri.. asyik negative je...

tapi bila nasihat org.. pung pang pung pang aku bercakap... dengan lantang aku memberi nasihat..siap angkat2 tangan..

ntahlah aku rasa cm aku ni ade penyakit trauma @ fhobia..

this year je.. 3 org sedara-mara dijemput Allah..
korang sila izinkan aku bersedihan buat seketika..

aku cm xleh kalu tetibe tepon berbunyi.. especially mlm2.. mula la jantung berdebar2.. da mula pikir benda yang xelok..

bukan la asyik nk pikir negative je.. tapi aku TRAUMA tau.. TRAUMA sgt2..
sedihnye.. xilang2 smpi skng.. dan memang xkan hilang.. peritnye tuhan saje yang tahu..

aku jadi sensitive sangat2 pada kematian.. i feel sorry for the others yang juga 'kehilangan'..

aku tau cm ne perasaan korang.. rase cm nk pecah je hati nie..

and u know what. last monday.. mak aku bagi ayat yang paling menusuk kalbu

mak: ko cepat2 la tunang sebelum mak gi umrah 18 dec ni..
aku: nape nye.. next year xleh ke... bla.. bla.. bla..
mak: mana la tau kot mak mati kt mekah nnt..

perhhh sentap wehh hati aku.. rase cm kena hiris..
dan2 tu gak air mata ni nk kuar.. suara lagi la da sebak giler..

aku masuk bilik.. nangis2.. aku sedey weh..

klu korang ape korang rase..dan adekah memang aku yang emo sgt?

ape yang mampu aku buat selain dari berdoa.. doa dan doa..

semoga dipanjangkan umo ibu bapaku.. dijauhkan segala penyakit.. dipermudahkan segala urusan..

mak.. ayah.. org sayang mak sangat2!!

klu bole aku xnk mak ayah dapat ape2 sakit pon.. biar aku yang tanggung semua tue..

aku tau urusan ajal dan maut ditangan tuhan.. aku tau qada' dan qadar Allah..


--aku sedih.. i need hugs!--

2 comments:

cik ijau said...

im owez here bebeh ;)

acha rusydin said...

thanks and thanks a lot babe..
thank for being a good good sahabat.
:D frenz 4 eva!