Thursday, December 24, 2009

cepat la balik!!!

kenapakah malam ini sungguh bosan sekali..

aku sendirian dirumah.. tv yang terpasang pon di buat derkk jer..

citer drama Korea IRIS di channel KBSW yang disyorkan oleh zurat pon aku tgk dengan hati yang kosong.. ahhh.. tensen aku xpaham lansung!

aku cube main facebook pon bosan..

akhirnye meluahkan perasaan disini..

sunyi sangat la rumah nieee...

mak, ayah gi umrah..

shyda n dayah... keje smpi kul 11 mlm nie..

sarah... jauh nun di selatan..

dia... lagi jauh di Sabah..

aku sorang2 melayan perasaan.. nape yeee. aku rindu kamu2 semua.. cepat la balik.. windu sangat da nie.. Penat nk baca sms yg sama untuk hilangkan windu..

tetibe jer rase sedih.. tapi da kuar air mata.. mcm mane niee???

jangan la tinggal aku sorang2!! sob.. sob.. sob



i miss all of u BADLY!!!

0 comments: