Thursday, September 25, 2008

fun picture

salam smua.. selamat hari khamis dan smoga selamat smuanya.

pagi ni aku dok sebok menaip quotation ke jakarta/bandung untuk yellow group aku yang gah 2.. tetibe si lijah memangil aku tanpa henti..



Lijah: ti.. cepat la dtg sini tgk ni.. best wooo... klakar la..
aku: sabau le.. ade keje skit ni..
Lijah: cepat la.. mesti best nye.. ishh dia ni.. cepat le..
aku: ok.. ok.. aku dtg skang..
(sambil bejalan tak sampai 3 langkah, sbb tmpt dia sgt la dekat ngn tempat aku.. ;P)


korang boleh wat effect gambar yang cute yang boleh di replace jadi muka korang!
its really fun and funny !! check it out

http://www.photofunia.com


i pon nk try gak la...



amacam ok x? jgn jeles tau.. :D




xsangka Paris sanggup pegang gambaq i!!
terasa diriku seperti model fofular u.. huhuh
(model lebih yang terberat badan hahaahaa..)



i like all those picture very much much!.. verY the sophisticated u!


~~lagi 5 hari nak raye!!! yehaaaakk! tersedak aku!~~

0 comments: