Tuesday, September 23, 2008

yeaaa! da jumpa balik!

salam kawan2 smua..
ari ni aku kembali menjumpai blog aku.. heheh.. :D
setelah beberape bulan aku da xusik menda nie..
u know, aku sebenarnya xminat sgt nk menulis blog ni sbb aku lebih suka bercakap xhenti2..! tp aku sgt la kagum @ tabik spring kat mereka2 yang sgt rajin mengupdate blog diaorg.. aku plak sekadar merenung and berjalan2 di blog org tanpa meninggalkn sebarang kesan degil..
sungguh seronok dan leka membaca segala entry yg telah mereka postkn.. emm best! sometimes aku ketawa and ada ketikanya aku menangis membaca cerita2 mereka 2.. tapi air mata 2 kena la cover skit, sbb k.norah slalu menjeling2 aku.. huhuh


so aku telah ade azam baru.. untuk memaksa dan merajinkn diri menulis blog ni!! promise!!
sampai bertemu lagi di episod akan datang.. :D



loves,
-- every words i say is true, this i promise u --

0 comments: