Thursday, September 25, 2008

"ko tak tau ke lagu nie?"

hai.. hai..haiii alahai!

sila bina karangan menggunakan ayat dia atas.. :P mcm cikgu x?
hehehe.. sebenarnya ianya xde berkaitan ngn cikgu mahupun skola..

klu korang nk tau.. ayt tersebut telah di ungkapkan oleh Fara & Chris waktu kitaorg gether2 nk ke cineleisure mall.. cam biasa la tu mmg tempat kitaorg lepak.. all the time k! lagi pun klu nk tengok wayang kt cneleisure 2 tak ramai org sangat.. so rase cm happy n boleh wt cam tempat kitaorg sendrik!

kisah nye begini.. mereka dengan riang hati menyanyikan lagu ape ntah.. kt hitz fm 2.. aku pon diam je.. sedangkan sebelum 2 aku dok bercoleteh xberhenti2.. non-stop! tetibe kluar je lagu 2.. aku terus diam terpaku.. hehehe. sebabnya aku tak tau n xpenah dengar pon lagu 2..

aku: wei korang nk tau x.. bla... bla.... kt opis aku 2.... bla... bla..
(sambil membebel xingat dunia, sebab bukan aku yg drive)

fara & Chris: (emm... layankn je la minah nie.. kang kecik ati plak)

aku:
(tetibe tersenyap..)

fara & chris: nape senyap?

aku:
xde la.. saje je.. lagu ape ni ehh? (sambil tersengih2)

fara & Chris:
k0 tak tau ke lagu nie?

aku:
aku xtau.. xdengar radi0 p0n ... kt 0pis xde radi0.. balik umah mandi,
solat, tengok tv pastu mamam n tid0.. 2 je..

fara& chris:
ermmm kesian....


ok. ok. lepas ni aku akan lebih up to date dengan ape2 je lagu hOT kt radio.. tp korang tolong la update untuk aku gak! aku ni bukannye lembab tp lemah lembut and ramah tamah.. auwww xkuasa aku nyah~~ (ape kaitannye ni?)

hehehehe... lepas 2 kami p0n sampai la kt tempat yang dituju.. makan2.. cit cat xbenti, gossiping, wind0w shopping skit.. klu ade free time tgk movie..

special thanks 2 chris yang alwayzz sgt2 sporting menumpangkan kami kemana2.. thanks dear!! i really appreaciate that!! insyaallah nnt klu i ade kete.. i bawak u all jalan2 plak k!!


~frenFERRY 4 eva~



--tunggu pukul 5.. nk balik umah!!!--

0 comments: