Wednesday, October 29, 2008

pagi yang ceRah

pagi yang gelap kini sudah terang..



well.. i'm back!! crite pasal tour to beijing nnt i cerita di lain episod k!! :D



perkara yang pertama untuk hari ini ialah..



baangun je dari tido, aku da mula rasa cm malas nk pegi keje, ngantuk, penat and gatal2 badan aku nie.. (bukan kurap eh.. tp ade cerita disebalik gatal2 tue.. nak tau? tungguuuu..)


tapi kena gak gagah kan diriku ini, bangun dan terus mandi. nasib ade baju yang dah digosok. baju kurung kaler Black + red. tapi ape la punye bangang xsempat nk capai tudung merah, aku rembat je tudung kaler krim. belasah je la!!

2nd..
mak aku dok complaint, pasai ape perfume Av*n, Wom*n of Earth dia tu bau busuk.. kalau xsilap perfume tu aku beli last 2 month kot.. siap beli 3 kotak tue.. promotion kan.. kena rembat banyak skit..
tp perfume tu buka untuk aku r.. 2 untuk my lovingly mum and another 1 untuk ms zarAh. tunggu zara bawak dia punye perfume baru aku boleh pi serang orang Av*n tue.. :D
3rd..
banyaknye keje yang nk kena settle, lucky lij@liza da tolong setel skit!! thanks r!!
4rd
i miss somebody.. so mucchhh!!

--windu korang gak!--

0 comments: