Tuesday, October 21, 2008

thanks a lot!

tetibe je ms veron datang dekat department aku. lalu dengan confidentnye dia bertanya.

u siti kn? aku pon kena la confident gak kan, iye i siti.. kenapa ye? so dia pun balas balik..u kena pegi beijing this week tau. err.. xsilap i yang pegi beijing this week k.norah la.. dia bawak group Hong Leong Bank yang 200 org tue.. (sambil buat muka terpinga2). siti, ini group i tau, xsama dengan group Norah tue. aku angguk2 geleng2 tp aku still blur lagi.. what happen ni??.. then ms gan panggil aku, she explained..

then.. i was so surprise.. Our lady boss have choose me to leed this group. perhhh.. cuaknye tp dalam hati, bangga la jugak kn.. kelam kelibut aku dibuatnye.. visa tak buat lagi!
Sementara aku bagi nama dekat K. Rani (ticketing) untuk book ticket aku, dia plak nk menakutkan aku "you better becareful ha.. this group is really crazy"
Veron plak cakap " no la, dont worry, yang crazy chinese only.. malay punye group ok ma"...
actually, this group kind of crazy jugak la, sepatutnya diaorg da ke beijing last week, tp xde ticket disebabkan oleh beberapa masalah yang memang tak dapat dielakkan.. so ape lagi meroYan and jadi crazy la BIG BOSS diaorg.. s00 our company postponed trip meraka untuk ke beijing this week. so senang citer, rezeki aku jugaklah nak ke beijing bulan nie.. alhamdullilah..



Thanks to Allah, thanks to Lady Boss yang memberi aku peluang, thanks pada colleague yang memberi ruang, thanks to mum,dad,sis's yang always being so supportive.. thanks to all yang mendoakan aku..
perhhh... pehal aku wt ayat cm menang award je ni.. :D
erm.. anyway thanks 4 ur advise ye k.Rani, dont worry this is not my first trip to beijing. insyaallah n hopefully i can handle them!! :D



BEIJING, here i come!!


--ini bukan entry perasan atau masuk bakul angkat sendri, cuma nak berkongsi ape yang terbuku di hati--

0 comments: