Wednesday, October 15, 2008

what 2 do list..

pagi2 ni je aku ade masa nak mem'bloging'kn diri.. kang kalau dah pukul 9am diaorg smua da masuk keje, xdapek la acik menyelit nk pinjam pc diaorg lagi.

so ari ni aku nak menyenaraikan apekah pekerjaan yang membuatkan aku busy pada hari ini:



  1. Call En Khidzir, collect payment from him for shanghai/beijing trip
  2. BOOK the ticket for him
  3. Check ticket for En Shah to depart:KUL/DUBAI/LONDON, return: LONDON/DUBAI (he need to stay for a 2 nite here)/KUL. Airlines: EK (Emirates)
  4. Issued ticket to jakarta/bandung for my yellow mellow group
  5. send CHINA Push list to agent (ade la dalam 200 agent).. via fax tau.. menanah la jari aku hari ni dok tekan 'key pad' mesin fax 2.. :P

17 oct (dis friday)... aku ade interview kat putrajaya.. interview goment (position kerani N17 je).. ermm aku rasa macam malas sgt nk pegi, kalau hangpa nk tau ni dah kali yang ke tiga cheq pi interview yang sama.. hrmmmm... tapi ayah aku memang nk sgt anak dia ni pegi.. kata dia, cuba la kita xtau, kot2 this time rezeki kita. aku hampir2 terlupa yang aku ade interview... cuti x apply lagi.. adoii... tulun.. tulun..

apa alasan yang aku nk tulis kt form cuti tu. xkan nk tulis pi interview, confirm boss tau aku dok tgh intai2 keje lain.. waaaaa :(

--walaupon kecawa, tapi harapan tetap tak pernah pudar *wink wink*--

0 comments: