Tuesday, January 6, 2009

ceritera

hi all, aku sudah kembali membloging..penat rasanya sudah kembali hilang, alhamdullilah lega rasanya..31st dec 2008 baru pulang dari Seoul.. mula2 rasanya macam lenguh2 badan.. then bile sampai je kl terus rasa sakit tekak.. rupanya itulah petanda demam akan bermula. mungkin kerana perubahan cuaca yang kejap sejuk kejap panas..

tak sabar sangat nak upload cerita-cerita lama semasa 2008 ari tu.. cerita beijing, australia, jakarta, korea semuanya ade ku simpan dalam perut lappy ku yang baru.. anyway.. heheh aku nak bagitau u all.. i got new lappy.. thanks to mum and daddy.. bought it last pc fair.. i love it so much.. thanks.. and thanks a million!!

aku tak tau la.. kekadang masa dalam perjalan balik dari rumah aku selalu merancang untuk buat itu, buat ini.. macam2 la aku nak buat.. tapi bile sampai je kat rumah, setelah memasak, membasuh pinggan, melipat kain.. (cey.. cey.. ceey.. aku slalu gak missed buat keje2 tu ;DD) then aku berehat sebentar bersama kit kat, aku pon ternampak bantal bucuk aku.. tetibe terus kena pukau.. then aku pon ngantok.. haaa.. kan da xdapek nk buek ap02..! ish ape la nak jadi!!

bantal bucuk aku tu.. da banyak kali nyaris2 akan dihumban ke dalam laut.. tapi aku tetap mempertahankannya.. yang aku tak puas hati nye.. ade jea anasir2 kurang baik yang dok hasut mak aku soh buang bantal busuk aku... busuk ke.. xbusuk pon.. (emm.. harum.. sambil mencium bantal)

anasir kurang baik = mak su , mok nab

btul ke aku yang memasak??
woitt! aku pandai masak r wei.. xcaya tanya cousin2 aku.. setiap kali depa mai umah aku, mesti request aku masak something untuk depa.. hahaha tolong la percaya wei!


"kak iti.. cepat la masak benda bulat-bulat 2.. teringin nak makan"

aku bangga wei..

benda bulat - bulat = rona roni macaroni

aku juga telah di tag oleh Nana & K.y0y0.. orite tunggu nnt i wt ye.. i demam lagi ni.. batuk n selsema.. ;(

itu je la.. byee :D

--jangan biarkan hp anda diselubungi misssss callled.. tetibe je..--

1 comments:

cik ijau said...

selamat di tag wahai cik ecah =)