Friday, January 2, 2009

a new day in 2009

today 2nd january 2009....

semoga tahun baru ini akan lebih bermakna untuk anda semua
bagi saya pula, sungguh berkobar-kobar menuggu detik tahun baru..
bukannye ape sangat, cuma tak tau kenapa terlalu excited! mungkin kerana terlalu penat untuk memkirkan perkara2 yang telah lepas-lepas. walau bagaimanapun saya berbangga untuk menjadi diri saya!! dimulakan dengan memperbaiki diri dalam semua keadaan adalah lebih baik dari terlalu mengenangkan masa lampau.. 2008 adalah sejarah, 2009 masa untuk berubah!!!
memang terlalau bnyak azam baru, juga azam lama yang telah diperbaharui, tapi itu semua akan saya usahakan satu persatu. INSYAALLAH.. semoga saya berjaya! yeeayy!!

salam tahun baru untuk semua!

ikhlas,
siti @ acha :D

sms tahun baru yang diterima dari teman:

"2009 is at your doorstep,
remember,
life is short,
go get your dreams,
forgive and forget..
say sorry when you stiil have a chance,
never forget to say thank you,
love truly,
never regret anything that made you smile,
be nice to people that you love and who does not want T0 lose you..
HAPPY NEW YEAR AND GOOD LUCK :-) "

panjang sms nye tapi sungguh bermakna! thanks dear :D

--rindu sangat nak gather dengan rakan2--


saya tau, ayat saya skema kan.. tak pe la kadang2 saya suka jadi skema..
motto: jangan benci kami, skema itu seni!! ngeeeeee :D

2 comments:

cik ijau said...

ko kt malaysia ke x nie? =)

YoYo said...

welkam darling..
hahahha.. matila prasan!!

Happy New Year 2009..