Friday, December 26, 2008

selamat pengantin baru!

"Selamat pengantin baru.... Selamat berbahgia.
Selamat ke anak cucu.... Selamat sejahtera.
Semoga berpanjangan...
Semoga berkekalan.
Semoga satu tujuan.. Semoga aman.
Hidup mestilah rukun...
Sabar paling perlu..
Cinta setiap hari..
Senyum mesti selalu. Oh oh oh oh.."


wah kali ini entry aku memang meriah! siap ade lagu lagi :D

selamat menempuh kehidupan yang baru sayang-sayangku!



  • to NoNY and hafiz - 20 dec 2008, sg isap, KUantan


congratzzs dear!! korang ni memang loving couple la.. dua2 kiut miut! xsabar tunggu FeezNy junior!


  • to Nazirah (Grah) and Rudino.. 27 dec PD. sorry dik akak xboleh nak hadirkan diri di majlis mu itu..
  • to Zila yang baru sahaja melansungkan pertunangan dengan jejaka kampung sebelah pada 14dec yang lalu.. cepat2 la tawin.. xelok tau tunang lama2.. hehehe pandai kan aku nasihat kat org.

tiada kata dan ayat manis yang dapat aku lontarkan.. aku menyusun sepuluh jari, memohon maaf kerana ketidak hadiran aku ke majlis korang2 semua..

aku mendoakan agar kalian diberkati Allah SWT.. dan menjadi insan yang terbaik untuk sama2 membimbing pasangan kalian ke jalan yang diredhai Allah.. AMin yarabbal ala min~

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan ......

Bukan pada manisnya ucapan di bibir...

Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....

-- aku tersenyum penuh makna :D --

0 comments: