Thursday, December 11, 2008

gold coast trip - pic by kak anie

hi all...

ini adalah first enry i pasal tour ke gold coast, queensland, australia ;D
as per request by kak yoyo.. sowy kak ade sekeping dua je.. :)
minta maaf i memang sangat bz nak upload gambar ari tue..
( aku memang tak suka ayat bz dan sibok tersebut.. menyampah! rasa cm lebih plak tapi kenapa aku keep on saying that word(s) ) :D


ni aje gambar yang dapat di petik dari handphone canggih k.anie 2..nnt klu sempat i upload lebih banyak gambar untuk tatapan mata u all.. dengan harapan semoga u all jeles!! wakakaka!



gambar ini telah di snap di Paradise Country!

ini dia k.ani! customer yang paling sporting tau!! 1st jumpe dia nampak kerek semacam je.. tapi bila da kenal..perghh kamceng gler..

cuba tengok kanggaro0 kat belakang tue.. kak anie nk angkut masuk beg dia, wt balik m'sia!
nanti bole mamam sate kanggaroo.. emm yummy kan kawan2?


k. anie ni funny orang nye.. ade je idea dia nk buat lawak!!
asyik2 ayat dia suh aku kawen.. mentang2 la group depa semua da kawen..



ayat kak ani yang ni memang aku xbole tahan.. terdiam aku dibuek nye..

k.ani: ti.. rugi klu ko lambat kawen.. syok tau!

aku:lek r kak, org tunggu anak dara akak 2 besau skit, leh la jadi flower girl orang!! ;D

k.ani: nanti kan klu kau dah kawin, mesti ko cakap kat laki ko " bang, nape la kita xkawin lagi awal eh.. :p

aku plak buat muka derk je.. xtau nak cakap ape lagi.. hehehe






ini dia koala yang tomei.. tapi malas n mucukk! koala ni tengah menunggu pengunjung yang sanggup mengeluarkan 15 aussie dollar untuk bergambar dengan mereka!



customer aku semua dok semangat beratur nk amik gambar. aku plak wt dunno je..
minta maaf la ye.. aku memang takut ngan binatang..


aku tak kisah le org nk kata aku.. "badan ko te je yang besar tapi penakut!!"


"eh makcik suke ati saya la! bukan saya takut binatang tapi binatang yang tak takut saya.." ngeeee :D


tapi kak anie ni memang bagus and baik hati r.. (pujian meninggi diri ni..)
da la cantik, bergaya, seksi, manja... (puji lagi ni.. )
hehehe.. itu selingan je.. xde kaitan pon.. dia ajak gak aku amik gambar ngan dia, tp dia le yang pegang menatang tue. kalau aku jangan harap le, kucing meow meow pon aku takut nk jamah!!

thanks k. ani.. finally ade gak gambar org ngn koala..!!

walaupon dapat pegang skit je.. ;DDDDD


kak anie kena belanja org mamam sebab da penat puji akak!! ;P
(ish xiklas pulak budak nie, pang.. kasi antuk skit kepala kat pc)


inilah hasilnye.. setelah beberape minit menunggu giliran!! :D





tadaaaaaaaaaaaaaaaaa...






hahahah!!


cuba tengok muka aku yang ntah ape2 tue.. usap koala tue skit2 je..

cuba tengok muka k.anie plak.. control ayu + cuak..
control ayu sebab camera man agak encem. cuak sebab kuku koala 2 tajam weh..
gambar yang 15oz tu xsempat discan lagi, tapi ini gambar handphone, bole la! lebih kurang je!

setelah selesai bergambar.. koala 2 kencing skit kat tangan k.ani!! huhuh..

hampeh nye koala, kok iye pon tak suka kat kami jangan le wt cenggitu..
jauh tau kami mai nk bergambar ngn hang..!! huhuhuhu..
jadi itulah salah satu sebabnye aku xmo pegang menatang tue.. :P
sekian sahaja..
i'm away to beijing from tomorrow until 20dec!! i'm gonna mish all of u!!
daaa...
-- yeaaaa!! dapat jumpe lijah kat sana!! --

0 comments: