Friday, December 26, 2008

KLIA sicknEss~

amaran keras: entry ini agak bosan...


KUALA LUMPUR INTERNATIONAL AIRPORT, SEPANG!!

  • last saturday, aku tiba dari beijing.. landed di KLIA
  • hari ahad amik ayah kat kt KLIA, .. ayah ke H0ng KOng / Shenzhen selama 5hari. ayah landed pukul 12mlm. then kami sampai rumah pukul 3pagi!!
**aku dengan sarah pi amik ayah.. of coz la dia yang drive.. kerana lesen aku sudah MATI.. alasan aku untuk tidak renEW lesen itu ialah kerana tiada gambar baru!
wah bahagia rasanya bile ade driver di sisi!! :DDD

  • hari krismas 25dec amik emak plak. mak baru balik dari Seoul. siap pegi Cheju Island tue.. JELes.. Jeless..

sementara tunggu mak kluar kat pintu ketibaan antarabangsa tu, kami pon berjalan2 sambil ukur keluasan KLIA. tetibe aku aku nampak kedai gambar.. aku pon ape lagi dengan semangat nye...masuk masuk je kedai tu:

"kak, saya nak amik gambar"
"xboleh amik gambar la dik, memory card rosak.."
ermm.. kalau dah macam tue, tutup je la kedai ni kak.. lalu aku beredar dengan muka sengal..

  • and malam ni aku plak ke KLIA... AGAIN!! terbang ke SEoul.. from 26hb - 31 jan. JOM main SKI.. yeeeehaaa!!

eksen plak aku ni.. xbaik riak tau!

itu je la persembahan aku untuk waktu ini.. sampai ketemu lagi..

--kenapa entry aku selalu bosan.. aku baca pon bosan, korang mesti lagi bosan kn?--

0 comments: