Friday, April 17, 2009

alhamdulillah 24 tahun sudah...


alhamdullillah.. syukur kepada Allah SWT..

kerana sampai saat ini aku masih diberi peluang untuk meneruskan hidup.
29mar ari tue.. family aku dengan susah dan payah membeli kek dan present untuk aku..
heheh terharunyee.. thanks all.. syg korang!





carrot brownies
... feveret mak aku nehh! dia tetap tidak berpaling tadah kepada cake lain.. dihatinye hanye ade cake ni aje.. katanyee.. 'korang xsuka cake ni sudah.. yang penting mak sukee'..... kami dengan rela hatinye menerima segala yang ada..


org dah beli tue.. cukup baik la kan... :D





heheh.. walaupon celebrationnye simple.. but it is so suweeetttt..

thanks for everything!!

oh yee.. aku sudah semakin tua.. tua sgt ke?? klu dah tua.. da bole kawin nehhh!!

dengan ini aku ingin mengumumkan...

bahawa aku akan menamatkan zaman bujang aku pada ......
bulan 6. tapi xtau taun ble kan..

aku tau korang (ditujukan khas untok 2 adik terchenta) xsabau tunggu aku kawen kan... huhuhuh.. sabar yee.. saya belum lagi dewasa cuma sedikit tua sahaja!!


and.. and thanks for my sis for her special entry yang pnjg gler just for me.. hampeh skit.. tapi aku suke..
korang bleh bace disini k!


ko memang sgt memahami perangai akak ko ni.. mekacih yang!!

and..

brape bnyk and daaa..

adik aku ckp aku suka membebel.. tapi....


membebel itu seni kan!!!! setuju x korang?
+____+


--happy belated birthday to mE!--

2 comments:

Anonymous said...

ayoi ckp nk mauk minang mu!
aku kol ma jap td
x sbr aku nk jd pengapit mu
di hari bahagia mu nnti...
Selamat pengantin baru....
semoga..kekal abadi
bahgia ke ank cucu
semoga murah rezeki
(buat kepala mcm ecot slalu buat)

acha rusydin said...

woooo.. ini bole mendatangkan syak wasangka pd org laen neh!! hahahha!! ayoi gertak je tuh.. dia xde bran nyee nak masuk2 minang neh.. pitih pong xdok kak dio wehh!