Wednesday, April 8, 2009

the BEST bahagia day

Kegembiraan itu tidak semestinya datang khas untuk diri aku sendiri.. kadangkala ianya datang melalui org yang ade disekeliling,...

yang selalu mengikuti setiap detik bercambahnya perjalan hidup mereka…

bila cerita itu gembira of coz la aku turut rasa tempiasnye..

walaupon jarang bersua.. cukuplah jika mereka tahu I’m here for you!!

3couple yang happy.. yang sentiasa buat aku tersenyum
:-


1. sis

i'm happy for both of u my dear sis..



peace MEAN peace... no more fighting plzzz!! :P

2. akmal & midhat

i'm happy for both of u, and I wish her extra good health during her pregnancy

petikan dari emailnye: salam aisha. pekabo? camne keje? aku & suami aku ok..just nak bg tau ko aku pregnant dah sebulan.alhamdulillah rezeki lepas umrah..expected due date 8 dec ni.nanti ko jd makcik aisha la. ha.ha.ha..ok la.doakan aku dan kandungan selamat.




she's now a preggy lady!! :D


3. dina & padi

aku ni memang biggest fan pada diaorg berdua ni.. a very romantic couple.. chomei sgt!!



i'm happy for both of u because u have each other…

so ape kaitan nye dgn entry ini?

kaitannye ialah.. slama ni aku dok baca blog dia.. tersenyum bile ceritanya happy and sebak jugak rr ;D especially time dia nak kena operate ari tuh.. sblm ni memang klu bace xpenah nak tinggal jejak.. alik2 aku pi menyemakkn comment kat blog Along suh dia take care of Dina.. huhuh.. sungguh xmalu okeyy!!

of coz aku tiada ape yang istimewa berbanding aku dan juga silent reader dina yang lain tapi aku bangga le ble dia sudi meninggalkan comment sedas dua di page aku yang xseberapa ini.. (wink* wink*)
saya sangat admire kamu DINA!!



doa aku untuk kalian semoga diberkati Allah SWT, dilapangkan hati, dikekalkan kebahagian. AMIN YARABBAL ALAMIN.


Aku tumpang gembira ye korang.. :D


P/S: aku curik gambar dari blog korang..bukan untuk tujuan jahat okey!! ampun!! jgn marah tau.. jgn claim royalty ngan aku.. ;D


--dan aku bahagia skali bila buka blog ni pagi nie--

0 comments: