Wednesday, November 26, 2008

benda free memang seronok kn?


seronok x dapat menda free?? klu aku mmg seronok r.. :D

teater muzikal impak maksima.. istana budaya

aku, nana n farah. chris xle join kitaorg sbb ade class.

nana adalah staff istana budaya yang telah baik hati membelanja kami tgk teater! da lama xtgk teater. last tgk pon citer Siti di alam fantasi (some kind of alice in a wonderland) itu pon tgk kat matic!

kesimpulannya disini aku xpenah pon masuk intana budaya.. first time ni!!

comment:

1. memang seronok citer tu, di tambah plak anda mmg tidak perlu mengeluarkan sebarang ongkos! diambil dan dihantar.. tiket pon free!!

2. gempak jugak citer tu.. tapi sound system dia 2 cm kureng skit la.. nama pon teater muzikal kan.. so diaorang pon bnyk menyanyi, tapi aku xdapat nk tangkap sangat ape yang diaorg sebut.. still xle lawan high school musical k!! kikiki!

3. aku salute la kt Zul huzaimi.. sedap seyh sore dia.. ble jadi penyanyi plak lepas ni!

4. selain jumpa pelakon2 impak maksima tue, we all jumpe ahmad idham selaku pengarah teater ni .. and yang paling penting jumpe adik dia yang cute.. ape ntah name dia. yang aku ingat namenye joshua.. (citer izora) :D

5. klu tgk teater xle makan ape2 pon.. klu dahaga ke lapaq ke tahan je la.. ingat kan bole wt sesuka hati cm tgk wayang.. hehehe..
(sesuke hati bermaksud---> bole seludup makanan dalam bag, contohnye.. mcd, jco dll)

6. ini comment tentang diri sendiri--- pakaian kami malam tu sempoi je.. aku tengok org lain semua vouge tau.. macam nak pi dinner kat hotel! tapi aku ngan fara siap pakai selipar je.. huhuhuh huduh benor perangai kami.. sowy nana next time kami pakai kebaya nyonya dan kasut tumit tinggi berukuran 6 inch.. ngeeee :D

anyway.. thanks na.. thanks a alot.. nanti belanja i lagi k!!

citer lanjut tgk kt
sini

daa... sampai ketemu lagi di teater yang akan datang..


-- watak lelaki yang bernama kembang sangat mengujakan :D --

brader yang dok paling tepi and pakai baju singlet askar tu menjadi pujaan kami.. encem and we like the way he move his body.. auww!!

he like to move it.. move it..! :D

1 comments:

cik ijau said...

x pe chah, kalo ni aku blanja..
nt puteri gunung ledang ko blanja plak ek ;)
kikikikiki ;)