Thursday, November 13, 2008

sepetang di hari minggu!


  • 9 nov 08 - 1230 - cineleisure mall, DamansaRa



hari ahad lepas aku kluar bersiar2 ke cineleisure! gumbira kerna bisa ketemu dengan dia. kangen banget sih!! first sampai je kat sane, perut aku dah berbunyi2. itu menandakan waktu makan telah tibe.. tapi terpaksa ku tahan selama 15menit kerana beratur untuk membeli tiket nonton wayang gambar. kenapa aku rasa macam xbanyk cerita je kat wayang tue.. jadi kami (aku dan orang yang dirindui) telah men"decided' untuk nonton Bangkok Dangerous je.



then baru la dapat makan... makan ape? MCD ? MCD lagi.. no choice le, nk ke ikea ujan lebat la plak.. terlepas hasrat nak mamam meatball.. huhuhu..



diriku yang bajet manje la konon.. sambil menayang handbag coach made in beijing! :D


iklan jap-----> rating movie: 3 1/2* out of 5 (layan je la..)


lepas tengok movie, terus balik, tapi tetibe aku mendapat idea untuk ajak si nana kuar dating.. hehehe.. dia pon agree je.. (nana, aku tau ko bosan gler dok umah kn? kn?) so kami pn segera berangkat ke OLd town cafe, reason nye kerana dekat dan itulah spot yang agak reasonable untuk melepak2kn diri..




ini lah hasilnya.. seronok sangat dapat amik gambar. tq cameraman!


posing terakhir dari nana.. nana kiut ngak? :P





lil' note: ayat-ayat cinta aku kat atas tu berbau ke'indon'an skit.. kerana aku akan ke jakarta/bandung next wednesday, xsabar nak shopping until i drop! :D






--hati ku menyanyi riang setelah berjumpa kamu *wink*wink*--

1 comments:

cik ijau said...

smart gler page ko!!mane ko dpt nie?