Thursday, November 13, 2008

kekasihnye telah jauh dari pandangan mata

yuhuu.. apa khabar anda2 semua? semoga luar biasa sihat ye!!

gempak x tajuk kat atas 2.. kekasih sape yang telah jauh tu.. kekasih aku kah?

no!.. no!.. no!.. (sambil jari telunjuk buat cm meter kereta.. ke kiri dan ke kanan laju2)

kekasih adik ku yang akan ke egypt.. amik medic dow.. adik aku (sarah) wt muka sedih plak kerana akan ditinggalkan.. aku plak cm biasa la mesti jadi pakar motivasi terkemuka!!

aku: ko sepatutnya bangga kerana bf mu itu akan bergelar dokter beberapa taun lagi.. dokter yang akan berjasa kepada anak bangsa, negara dan agama!

adik: ko xpaham r, 6 tahun tu..

aku: woit. 6 years its just a number! air dicincang xkan putus.. (hahaha tetibe je aku ckp cm 2!!)

adik: malas aku layan ko ni! gile!!

so.. sebab akim(sarah's bf) da nk gi egypt, kami sefamily belanja dia mamam la.. hope nnt klu ko da jadi dokter ko jgn lupa bagi aku mc free tau!! huhuhu!!

naili's place kt sentul jadi pilihan kami.. tempat ni telah di introduce oleh anne (jiran aku). dia bawak aku, adik(shy-da), liza(cousin) mai sini pasai nk belanja kami. dia belanja coz kami tulung jadi kaki sebok masa wedding reception dia! :D




kena bagi chance kt mummy and daddy masuk dulu, sbb mereka adalah fully supporter kami!!

cucur bilis, kalau mai sini makanan ni yang always jadi pilihan mak aku! ranggup n delicious! ceh.. macam la xle wat kat rumah! =D

i have dis for me!! banana split & mushroom soup!! ini adalah makanan diet i yer!
hahahaha!!!


akim, sarah, shy-da.. seronok sangat dapat amik gambaq!
akim awat muka hang ketat sgt? takut ngan mak n ayah kami ke.. lek la, depa sporting tau!!


amboi2! morentik nampak! aku bgtau mak!!!!!!!!!!

sweet n cool couple!
ops.. ops.. depa x cool sbb slalu gadoh2.. aku lagi cool.. :P

end.


iklan--->
i'll be going to jakarta/bandung dis 19nov! mummy i belanja sarah pi sane!! sebab nak mengubat kerinduan pada bf yang jauh..


fuh.... sporting x parent i? ngeeee heheh...


i pon seronok gak dapat bawak ahli keluarga bersama.. ade kawan nk bercit cat, ade kawan tido sama, ade kawan nk tolong ketip gambaq i!! wah seronok nyee!!


---doakan kami selamat pergi n balik---

0 comments: