Friday, November 28, 2008

i'm away to gold coast :D

yeaaahhhaaaa...

finally dapat gak i gi gold coast.. :P

tercapai gak le impian aku ni pegi negara omputih! ngeeee..

hari ni flight aku pukul 9.40pm by Air Asia X!
pukul 7.40pm aku dah kena ade kat LCCT.. so perancangan aku ialah:-
aku terpaksa angkut bag aku yang agak besau tu ke opis.. tapi idak le besar mane sebab air asia 15kilo je kan.. :D

dari opis dalam pukul 3 kena gerak da.. ermmm.. rasa sedih je nk tinggal malaysia.. poyoo!!

hehehe.. nnt kan cerita i bila balik dari aussie nnt!! cerita jakarta bandung pon tak sempat nk post.. cerita beijing ari tu pon belum jugak!!.. aihhh bz betul aku nie..
sekian sahaja..
banyak lagi keje aku yang belum disettle.. nnt kang aku akan dipersalahkan dikemudian hari plak.. penat tau!

iklan skit--> aku bengang tul la klu aku kt obersi, ade je orang nk contact aku, tanya itu ini.. klu aku ade kt bumi m'sia ni.. hp aku 2 umpama rosak je.. xde org pon nk call, sms apetah lagi, miss call pon xde.. alik2 hotlink je anta sms 'your account will be expire soon ..please top up to make more call' fuhhh!!

org kt ofis ni pon ade je nk anta sms berbau ugutan kepada aku, ckp aku xbuat keje dgn sempurna la.. payment xde la... ape la.. blaa blaa.. aku cuak dow.. aku ni jenis yang xtahan dugaan.. cepat mengelabah.. sejurus selepas itu muka aku kan bertukar cm taik!!

aku xdapat nk berselindung atau pon belakon cm korang buat2 happy.. aku xlayak dapat anugerah pelakon pembantu terbaik.. pelakon pembantu pn udah ler kang klu jadi pelakon utama kalah erra fazira! wakakaka


doakan aku selamat pergi dan balik!


mmmmuahhhh.. xoxoxo!


loves,


siti / achah
---nape aku terlalu banyak cakap!.. penyakit non-stop aku dah mai la ni :D ---

2 comments:

Anonymous said...

selamat pergi dan pulang aesha my silent reader [dah tak silent dah lah:P]

org lain p haji, ang p G.C eheeheh~

have fun dear! take caree too!

YoYo said...

copek la balik cik CT oiiii..
any sebinier for me??
hahaha..