Thursday, November 13, 2008

kisah parfum


hi u all, masih ingat kah kisah parfum avon yang berbau busuk itu??



ini dia-------->>>>>>










pada hari sabtu yang lepas2 aku dan lijah @ liza telah ke avon yang dalam BB plaza 2.. cey cey aku wat muka ketat giler kan, baru r org avon cm takut skit ngan aku.. huhuh
sampei2 je kat sane, aku baru je nk bercerita secara panjang dan lebar, tetibe bos dia mai kat aku.. dia pon terus tukar perfume tu.. fuh lega aku! nasib xde adegan bertumbuk bertampar. :P

moral of da story: jangan asyik dok nk serang org je... klu xpuas hati firee je!! kikiki! :D

selepas gumbira dapat tukar perfume aku tu.. aku terasa sesuatu
sesuatu yang xdapat aku dan lijah ungkapkan..
memang le xbole nk ungkap, sbb kami da ternampak ini!!!


1901!!

midwest oval - for liza & classic oval - for me!




gendang gendut, tali kecapi,
kenyang perut, happy la kami!!


sekian sahaja buat kali ini..
daaaaa.....


ops.. opsss..
lupa plak, kami lapar lagi la sebarnarnyee.. !! so kami telah merembat ini.. ermm yummy!!


yummy kan kawan2?

--alhamdulillah--

2 comments:

cik ijau said...

ko ckp busuk?!?!
aku pakai perfume tu tau!!!!

hangin nie

acha rusydin said...

ye eh?
perfume tu mmg busuk na..
aku rasa dia bg kt aku yang da expired kot.. ishh klu diingatkn bau perfume yg busuk 2.. mau trauma aku dibuatnye... hapakk!!
nggeeeeeeeeeeee..