Thursday, February 5, 2009

my very 1st award + tagged

hiii haaa.. ape2 pon.. kita gelak dulu okey..

ni nak cerita skit tentang ke poyoan.. poyoness aku masa dapat award ni.. punya la beriyee menggelupor nak tepek mende alah ni kt blog aku.. aku lupa plak nak berkongsi award dan menge'tag' blogger yang layak untuk mendapat award ini.. gile excited tak terkire aku!!

2008 Cute's Blogger Award ni telah di anugerahkan oleh yang berhormat datin seri paduka up skit pada dato' pengeran cik YOYO!!! .. perhh kena kipas lebih skit nie!! ngeeee.. :D

thanks a zillion dear! walaupon i baru je nak berjinak2 dengan dunia blogger.. tapi i xsangka u.. i dapat tau!! thanks again!

5hobi:
1. aku suka membaca, dan suka sangat beli buku, majalah, surat khabar..
2. bercakap tanpa henti.. pastu bile2 belek2 contct dlm henpon mesti ade je mangsa yang aku nak call..

3.

5fakta:
1. ade bnyk sgt buku yang aku belum abis baca.. kekadang tue.. da berbulan2 baru aku perasan.. wah bnyk je buku aku! @ pon.. sape plak yang beli buku ni??
2. budak2 kat opis ni.. especially ms.gan and k.norah.. slalu bengang sbb aku cakap tanpa henti.. nak buat cm ne kan.. da hobby la katakan.. jap lagi kan.. tetibe je ms. gan sound aku.. ooo.. u banyak senang ke..?


orite selesai sudah aku menjawab tag itu!! skang turn korang plak!!
bak kat cik YOy0 kita nie, bukan sesaje sesuka hati nak bagi free je award ni.. korang kena la menjawab tagged skali yekk! nie kire kaedah 2+1.. dapat award dan kene tagged.. :D

Peraturan untuk menerima award ini ialah :
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" ini untuk diletakkan di blog anda..
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberi award ini kepada anda..
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.. (korang bagi 5 fakta & 5 hobi pon boleyy!)
4. Anda perlu memilih penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda..
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag..


The 2008 Cute's Blogger Award goes to..




1.k. sha
2. nanA

3. rahaH

4. sara

1 comments:

acha rusydin said...

ni yang seterssss ni!!
mana pegi lagi 3 fakta n hobby aku!! waaaa!