Tuesday, February 17, 2009

she's so lucky

tengah layan lagu nie..

I’m lucky I’m in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again...


ermmm..lazat kn lagu2 dia? dia pon nk mai KL march nie..

Jason Mraz’s concert will kick off on the 4th of March 2009, Stadium Negara at 8:00p.m.



memandangkan aku ade hutang hadiah birthday ngn somebody who celebrate her birthday on the 2nd feb yang lalu..

xpayah mentioned kan? sbb dia mesti tau sape dia.. :D
aku dengan muka bangga xde duit ni kn.. rasa cm nk taja dia pi tgk konsert 2 je!

nk ke?

cepat.. cepat.. offer ni kejap je tau!

p/s: aku hanya taja tiket yang paling murah je tau.. xpe la dok jauh pon.. nampak sikit2 udah le.. asalkan dengar.. asalkan dapat nyanyi..
"listen to the music of the moment people dance and sing, we're just one big family, and it's our godforsaken right to be loved loved loved loved loved! So, i won't hesitate...."

plzz note that aku ni tak kaya.. cuma sedikit berharta saje! okeyy!! huhuhu!

don't u think that she is so lucky to have me yang susah payah nak sponsor tiket consert 2??

aku nk pi bodek mydear suh sponsor aku plak.. nanti kita bole pi bersama kn sarah!! wink! wink!.. bijak kn aku! :p

tapi xpe ke kita tgk konsert ni?? da x alim r kita.. mak kasi ke kita berkonsert2 bagai neh!.. xpayah kot tgk benda alah tue.. aku blanja makan je la..

gile nak belanja tapi xikhlas! wakakak!!

--aku rasa rihanna lagi best!--

2 comments:

s a r a r u s y d i n said...

nakkkkk...!!

acha rusydin said...

cm ne nak gie.. konsert 2 kan hari rabu.. cm ne nak balik dr jb ke kl??

huhuhu.. save duit aku!! ;D