Saturday, February 14, 2009

pecah

semalam budak kecik ni datang kat umah aku..

(Mohd Haris Daniel b. Mohd Yusri)




pastu, tangan dia gatai pegi pegang semua fridge magnet aku..

tetibe.. keceperrrr..

menyirap darah aku!!




patut ke aku cantum semula?

dia terkejut, then bile bapak dia marah.. dia buat muka lagu ni kt aku....



pandai eh ko buat muka kesian kt aku... korang kesian x? :P

aku beli jauh tu... xtau bila lagi buleh pi sana!!

da xmo kawan ko.. xnk belanje cekelat da.. *__*

---->ni anak cousin aku.. anak buah liza..degil yang amat.. rasa cm nak jentik je pusat dia. bagi behave skit!! dia datang berdua dengan ayah dia.. wahhh! ayah dia baru je balik dari Jakarta/Bandung.. mai sini kerana bawak ole-ole untuk kitaorg!.. kami exchange ole-ole.. coz mak aku pi sabah/sarawak beli kuih cincin, tebaloi and ikan terubuk masin nk bagi kat dia..
End.

-- ape yang korang buat ari ni? xgi dating ke? --

0 comments: