Tuesday, February 3, 2009

untitled

takziah kepada LIza (sepupuku) dan keluarga, di atas pemergian ayahanda tersayang, yang telah kembali ke rahmatullah pada hari Jumaat, 30 Januari 2009.

Semoga roh Allahyarham dan ditempatkan bersama-sama orang yang beriman. AL- Fatihah


sesungguhnya tiada satu perkataan yang dapat menggambarkan perasaan aku pada ketika ini. hanya Allah saje yang tau..
aku terlalu sayangkan dia seperti ayah ku sendiri.. tapi Allah lebih sayangkan dia!

buat liza--> aku ingin sekali memelukmu.. peluk dengan erat. aku faham perasaan mu..kita sama2 doakan dia k!!


"Kadang-kadang kita berdoa untuk kuat... Tapi, byk pula dugaan yang datang..
Kadang2 kita minta cerdik, tapi, masalah pula yang bertandang...
kadang2 kta minta kebahagiaan, tetapi, huru hara pula menjelang...
Dugaan menjadikan mental kita kuat, masalah menjadikan kita berfikir,
huru hara menjadikan kita tabah...
SUBHANALLAH.. Betapa Hebatnya ALLAH itu.... semuanya ada hikmah..
Kalau lah manusia tahu hadis ini.. " Telah berkata Jibrail a.s: " Wahai Tuhan, Engkau smpaikanlah hajat hambaMu, maka Allah berfirman : " Biarkan hambaKu itu... kerana Aku mencintai rintih suaranya"..... - Anas ibn Malik r.a

2 comments:

cik ijau said...

sampaikan salam takziah pada liza ek....

YoYo said...

send my takziah to Liza n family..chd